Dnia 22 października 2019 r. w biurze Lubelskiej Izby Rolniczej w Lublinie odbyło się kolejne posiedzenie delegatów Rady Powiatowej LIR – Powiatu Lubelskiego. Posiedzenie otworzył i prowadził Pan Roman Chudzik – Przewodniczący Rady Powiatowej LIR pełniący funkcję Członka Zarządu LIR. W spotkaniu z ramienia Zarządu LIR uczestniczył Pan Gustaw Jędrejek – Prezes Lubelskiej Izby Rolniczej oraz Pani Jolanta Szałas – Dyrektor Biura LIR.

Na posiedzeniu delegatów Rady Powiatowej LIR Powiatu Lubelskiego zreferowanych zostało kilka zagadnień tematycznych min. „Problemy ze słupami energetycznymi postawionymi na gruntach ornych ”. Zagadnie to przedstawił Pan Marek Banaszek – kierownik Wydziału Zarządzania Nieruchomościami. Ponadto Pani Małgorzata Grędzińska – Kierownik Działu Zakupów PZZ LUBELLA oraz Pan Dariusz Gontarz – koordynator ds. Kontraktacji i Zakupu Zbóż i Dział Zakupów zreferowali temat z zakresu „Sytuacji na rynku zbóż, perspektywy, propozycje dla rolników”. Ponadto delegaci mieli okazje zapoznać się z programem regeneracji środowiskowej gleb – wapnowanie – oraz zasadami dofinansowania”, który przedstawił Pan Piotr Woch – Dyrektor Stacji Chemiczno – Rolniczej w Lublinie.

W związku z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (znanym też jako „RODO”) pragniemy poinformować Cię, w jaki sposób przetwarzane są dane osobowe pozostawiane przez Ciebie podczas korzystania z portalu lir.lublin.pl. Wszystkie informacje na ten temat znajdziesz w zakładce Ochrona danych osobowych. Klikając „Kontynuuj”, zamykając ten komunikat lub przechodząc do portalu wyrażasz zgodę na przetwarzanie tych danych, w tym w plikach cookies, przez Lubelską Izbę Rolniczą. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w ustawieniach przeglądarki.