W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta
Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie oraz wymagany jest osobisty kontakt z pracownikiem urzędu wprowadzono możliwość wizyty w urzędzie przez 3 dni w tygodniu:
- Poniedziałek od 12:00 do 18:00
- Środa od 9:00 do 15:00
- Piątek od 9:00 do 13:00
W pozostałe dni obsługa Klienta odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-Usługi, e-PUAP i telefonicznie.
Ponadto w pozostałych godzinach pracy istnieje możliwość złożenia wypełnionych dokumentów (zeznań, wniosków i.in.) poprzez wrzucenie ich do specjalnie przygotowanej urny znajdującej się przy wejściu do urzędu.
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania z e-usług i kontaktu
z urzędami skarbowymi poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne na stronie podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Więcej informacji dostępnych jest na stronach internetowych poszczególnych urzędów skarbowych i na podatki.gov.pl
Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu
w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Kontakty telefoniczne znajdują się na stronie internetowej urzędu.
Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności.
Źródło: Drugi Urząd Skarbowy w Lublinie